onsdag 14 december 2011

Jul jul strålande jul...

... kan man inte köpa så får man göra själv - Mozartkulor. De ser ganska rustika ut, men smakar väldigt gott om jag får säga det själv (och det får jag ju eftersom detta är mitt inlägg...)

En tripp till det stora möbelvaruhuset var på det hela taget mer slöseri med tid än något annat, men det resulterade iallafall i en jätteburk pärlor. Har gjort min första pärlplatta sedan urminnes tider - en snöflinga som hänger prydsamt i granen. Oh så pyntigt.

2 kommentarer:

  1. Dina mozartkulor vet jag är smaskiga... och pärlplatteidén får jag nog överväga att tjuva.

    SvaraRadera
  2. Ha ja, en parlplatta for husbehov lite da och da ar bara att rekommendera! Och lika roligt som jag kom ihag att det var var det. Och denna burken inneholl nya roliga farger som jag inte minns fanns sist det begav sig.

    SvaraRadera