lördag 2 juli 2011

Mitt rum.

Har äntligen fått hjälp av mamma och pappa att tapetsera mitt pysselrum. En ljus medaljongtapet blev det och jag är så rackarns nöjd! Kanske känns tapeten igen? Jag har haft den i köket i en gammal lägenhet och liksom aldrig tröttnat. Försökte med att släpa hem en del andra tapetprover, men alla var bleka i jämförelse och nu är jag så glad att jag valde denna ännu en gång.

Innan jag kan börja möblera och pynta är det dock tänkt att fästmannen ska lägga golv. Det kommer att dröja några veckor, för den nedrans karlen är på smiten igen. Denna gång i Afrika.

1 kommentar:

  1. Kanner igen det dar med slapa hem andra tapetprover men anda inte hitta nagon lika bra. Samma med den grona jag har i slottet. Ar det karlek sa ar det. Ser fint ut. Vill se mer av rummet dock! Kan du inte fota utan golvet men med fonster etc? Maste ju kanna igen mig nar jag bjuder in mig pa kaffe i augusti...

    SvaraRadera