tisdag 24 maj 2011

Japanska blommor



Lite pyssel blir det allt. När Pop-pop äter på rätt sida så kan man få till några virkevarv - om man inte är komatrött vill säga - då orkar man bara titta på damm. Inte för att mitt pysslande denna gången på något sätt är originellt - googla Japanese Flowers och se... men jag tycker att de är så fina. Och de var roliga att göra och jag behövde nya glas/mugg-underlägg. Det är förövrigt mycket troligt att jag behöver en massa andra saker i just japanskt blommönster också, ska bara tänka ut dem.

3 kommentarer:

  1. Jisses vilken superkvinna du är! Tokfina!

    SvaraRadera
  2. Såååååååå fina! Kan du inte publicera mönstret?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Monstet till blommorna hittade jag pa Google. Sok pa Japanese flowers crochet pattern! Finns massa fina att valja pa! Kram och lycka till. Och ja, de ar beroendeframkallande! Ratt som det ar har man japanska blommor i varenda horna!

      Radera