söndag 18 mars 2012

Eländesshopping.

Fästmannen har rest till Afrika igen. Allting är lite jobbigare och lite fulare just nu. Jag kan mönstret utan och innan vid det här laget. Ett par, tre dagar måste jag bara ta mig igenom på något sätt efter att han har rest, och sedan vet jag att det blir lättare. Innan fästmannen reste såg jag därför till att ladda eländesshoppinglistan, vilket innebär att man spanar in saker som man eventuellt kan unna sig när dagarna är extra grå. Idag tog jag mig till Åhléns med en näve rabattkuponger och bonuscheckar i handen och betade av en fin trasmatta från listan, utan att bli utfattig.




Och katten blev minst lika glad!

2 kommentarer:

  1. Bra trix. Och fin matta. Fast annars ar det ju onodigt. Afrika ar ju inte runt hornet precis! Sag till om du behover lite tellepiggaupp! Jag kan tex prata brudklanningar i timmar!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig matta, fina färger.
    Hoppas du hittar på någonting roligt att göra medan karln är borta.

    SvaraRadera